Veelgestelde Vragen
Snel een antwoord vinden op uw vraag? Hier vindt u een selectie van veelgestelde vragen over onze website, artikelen, betalingen en bezorging.
Hoe zoek ik snel een artikel op?
Bovenaan elke pagina vindt u een Zoekbalk waarmee u aan de hand van een in te vullen term of artikelnaam in ons assortiment kunt zoeken.
Hoe plaats ik een bestelling?
Om een bestelling te plaatsen heeft u een account nodig. U kunt ervoor kiezen om direct te bestellen en tijdens het bestelproces een account aan te maken. Volgt u dan de stappen zoals aangegeven op uw scherm. Ook voor volgende bestellingen kunt u dit account gebruiken.
Welke betaalmethode past Huisman Schoenmode toe?
U kunt uw bestelling online afronden en betalen door middel van het betalingssysteem iDEAL. Voor verwerking van online betalingen maakt Huisman Schoenmode gebruik van de diensten van Sisow Payment Innovations.
Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
De door u bestelde goederen worden door PostNL Pakketservice bezorgd in een speciale verzendzak. Knip deze verzendzak a.u.b. voorzichtig open langs de aangegeven kniplijn omdat u de zak kunt hergebruiken voor het eventueel retourneren van uw bestelling.
Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
U bepaalt waar uw bestelling door PostNL Pakketservice wordt bezorgd. Bij het afronden van uw online bestelling wordt u gevraagd om aan te geven welk bezorgadres gehanteerd dient te worden.
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Als artikelen op voorraad zijn worden deze in de regel binnen 2 werkdagen bezorgd. Als artikelen niet op voorraad zijn wordt u per e-mail op de hoogte gehouden over de verwachte levertijd of voortgang van uw bestelling. Beschikbaarheid van de artikelen is afhankelijk van de voorraad in onze winkel of bij de fabrikant/leverancier.
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben bij het afleveren van mijn bestelling?
PostNL Pakketservice zal de door u bestelde goederen tenminste 2 maal aanbieden op het door u aangegeven bezorgdadres. Mocht PostNL Pakketservice u beide keren niet thuis aantreffen, dan kunt u de bestelling ophalen bij een PostNL Postkantoor bij u in de buurt dat aangegeven staat op het bericht van de bezorger in uw brievenbus.
Ik vind mijn bestelling niet na het zoeken op mijn Track & Trace code
Het kan voorkomen dat uw Track & Trace code niet wordt herkend. Dit kan veroorzaakt worden doordat PostNL de Track & Trace code nog niet heeft verwerkt. U kunt de status van uw bestelling in dat geval de volgende werkdag opvragen. Wanneer dezelfde melding 3 dagen na verzending nog steeds verschijnt en u heeft uw bestelling nog niet ontvangen, dan verzoeken wij u vriendelijk om contact met ons op te nemen.
Kan ik er ook voor kiezen om mijn bestelling zelf op te halen?
Bij het afronden van uw bestelling kunt u aangeven of u deze zelf wenst af te halen bij Huisman Schoenmode in Huissen. Kiest u voor deze optie dan ontvangt u bericht per e-mail op het moment dat de bestelde artikelen voor u klaar staan in onze winkel.
Waar kan ik de bestelstatus van mijn bestelling zien?
In uw account vindt u onder het kopje "Mijn bestelling(en)" de informatie over uw bestellingen.
Hoe wijzig ik mijn gegevens?
U kunt zelf in uw account altijd uw gegevens wijzigen. Dit zijn gegevens zoals uw naam, e-mailadres, bezorg- en factuuradres.
Kan ik ervan uitgaan dat Huisman Schoenmode mijn gegevens vertrouwelijk behandeld?
Uw privacy vinden wij uiteraard zeer belangrijk. U leest in onze Privacy Verklaring hoe wij hiermee omgaan. Meer informatie over dit onderwerp vindt u hier.
Krijg ik bij Huisman Schoenmode garantie op mijn bestelde artikelen?
Uiteraard moet u erop kunnen vertrouwen dat wij u kwalitatieve artikelen aanbieden en leveren. Mochten artikelen gebreken vertonen, bij levering of tijdens het gebruik, dan kunt u terugvallen op onze garantie. Meer informatie over dit onderwerp vindt u hier.
Kan ik een aankoop retourneren?
Uiteraard hechten wij zeer veel waarde aan uw tevredenheid. U bent immers degene die bepaald of het door u bestelde artikel aan uw verwachtingen voldoet. Bent u niet tevreden? Stuur dan het artikel binnen 10 dagen na ontvangst naar ons terug en wij storten uw aankoopbedrag zonder verdere verplichtingen aan u terug zolang aan de bijbehorende spelregels is voldaan. Meer informatie over dit onderwerp vindt u hier.
Ik heb een andere vraag of opmerking
Staat uw vraag hier niet tussen en/of kunt u de informatie die u zoekt niet vinden? Vaak is persoonlijk contact net even wat makkelijker. Laat een bericht achter, mail of bel ons. Wij helpen u graag en staan voor u klaar! Onze contactgegevens vindt u hier.